Sunday, June 2, 2013

RESULT UPU & MARA

Annyeong!

Sebelum ni aku pernah cakap yang aku dapat tawaran Uniten Muadzam Shah but still tunggu UPU & MARA kan? Sepatutnya aku daftar Uniten 18 Mei and aku memang dah prepare nak pergi sana in case tak berjaya with UPU or MARA. Aku dah bayar RM 330 for bayaran pendahuluan. Tapi kebetulan, UPU punya results keluar on 17th May. So, cepat cepat la aku check. And guess what?

Aku dapat tawaran UIAM on Asasi Kejuruteraan & Sains Komputer (my second choice). Aku memang bersyukur gila ah. Sebab masa kecik kecik dulu pun aku pernah mimpi nak masuk UIA. Yalah, bekas pelajar PASTI Al-Ummah & SMKA Naim Lilbanat (for 2 months) kott. Tapi still, aku menunggu Tindikan Bahasa Jerman under MARA. Tunggu punya tunggu...


Akhirnyaa, Alhamdulillah aku dapat scholar MARA. Cuma aku paling terkejut sebab I got French instead of German. Tapi disebabkan cinta aku terhadap bahasa, aku reconsider.
Banyak benda yang aku kena fikir. Aku kena buat decision yang betul betul. :)

Love,
Mimoi. 

No comments :

STALK&FOLLOW