Saturday, December 31, 2011

Maharaja Lawak MEGA



Maharaja Lawak Mega Minggu Akhir yang disiarkan LIVE di Astro Warna pada 30 Disember 2011 memang gempak gila. Sape yang tak tahu, ni lah keputusannya:

JOHAN: OSBON (Os & Abon)

KEDUA: BOBOI (Afdlin Shauki & HSBC [Harun Salim Bachik])

KETIGA: SAEHU (kumpulan dari Indonesia)

KEEMPAT: Syok (Ifa Raziah & 2 orang yang aku tak kenali)
Aku and keluarga aku memang suka sangatlah bab bab Raja Lawak nih. Kitorang memang tak pernah miss ah dari Raja Lawak 1 - 5 to Maharaja Lawak & Maharaja Lawak Mega. Semua best. Tapi aku paling suka Raja Lawak 1 & 2. Gempak habis. Hal ini keranaaaa, aku suka ZIZAN, JOHAN & NABIL. Diorang memang SERYES! Pandai buat lawak. Korang setuju tak?

Tapi aku tumpang bersedih kat JOZAN tuh. Raja Lawak 1, diorang tak menang walaupun masuk final. Maharaja Lawak pun sama. Diorang tak dapat Johan walaupun JOZAN ada Johan. HAHA. Dah terang lagi bersuluh kot setiap minggu dorang best, but still, SEPAH punya fan lagi banyak eh? OK OK tak dinafikan memang Sepah pun best. Taaaaaaaapiiiiiiiiiiiiiiiiiii JOZAN pun best lahh! 

Buktinya? Setiap tahun dari RAJA LAWAK 2 - 5, Jozan yang jadi pengacara. Chapalrela, Jozan berlakon. Rancangan BOLOS, Zizan jadi host. Melodi, Zizan jadi host. Astro Ceria (Elly & Epit), Johan berlakon. Radio Era, Johan ade. Hah? Ape lagi? Baaanyak. Seryes semua lawak.

Oh btw, Siapa yang tak kesempatan tengok Maharaja Lawak Mega, boleh klik sini...




Nak tengok part Jozan je pun boleh. Nah tengok ni :)

p/s: kadang2, personally, aku rasa Maharaja Lawak lagi lawak dari ML Mega.

ithinkthatsallfromme,
withthatithankyou.

No comments :

STALK&FOLLOW