Saturday, June 4, 2011

♥ X-5 ♥


Korang kenal tak kumpulan ni? Kalau korang tak kenal pun, memang logic ah sebab diorang baru je debut pada 20 april 2011. Baru je sebulan lebih. So, jom lah kenal diorang dengan lebih lanjut.
Album pertama diorang ialah Xenos yang bermaksud Orang Asing dalam bahasa Yunani.
 Senang senang, korang tengok je gambar ni, oke?

Real Name: Son Hyun Seok (손현석)
Position : 
Leader,vocal
Birthday: 
November 30, 1989
Height: 
183cm
Blood Type: 
A
X-5’s soft and charismatic leader
Hobbies: 
musical tour
Specialties: 
commando martial arts, Aikido, Taekwondo
former member of trot group 3Chongsa
Real Name: Jung Hae Won (정해원)
Position : 
Vocal
Birthday: 
June 20, 1991
Height: 
186cm
Blood Type: 
A
Hobby: 
music
Specialties: 
lyricist, composer, arrangement, guitar, 

keyboard, drums. 
former member of trot group 3Chongsa
TaeFung (태풍 – Typhoon)
Real Name: 
Lee Dong Hyn
Position : 
Lead Vocal
Birthday: 
April 28, 1991
Height: 
185cm
Blood Type: 
AB
X-5’s ‘moodmaker.’
 Mine Mine  Mine  Mine  Mine 
Real Name: Jin Hyun Jin
Position : 
Rapper
Birthday: 
July 20, 1993
Height: 
189cm
Blood Type: 
A
Tallest of X-5
Has maturity that is not expected from his age group.
Pursuing the life of X-5 quickly as a chic member.
(Sama umur dengan aku kott. Tinggi gila :)
SulHu (설후 – last snowfall)
Real Name: 
Kim Jin Wan
Position : 
Maknae , rapper
Birthday: 
September 7, 1995
Height: 
188cm
Blood Type: 
AB
Innocent Maknae, his biggest worry is his growing height,
thinks sincerely that to not be nervous on stage, 

there’s nothing but practice,
former member of Xing Generation 5.

Diorang punya single. Don't put on an act!!
That's all yang aku boleh kongsi pasal X-5 ni. Seryes, dorang handsome. Haha yang tu penting. Lagu pun agak best! Support K-POP~♥

No comments :

STALK&FOLLOW