Wednesday, March 16, 2011

Balik Kampung?

Sudirman - Balik Kampung

Sila klik play untuk dengar ^^

Sebelum ni, aku tak pernah rasa pape pun bila dengar lagu ni, seryes. Well, aku kan dok rumah je dari aku lahir sampai umur 15 tahun. Kan? Kan? Kan? So, bila last dinner aku kat SESERI, diorang pasang lagu ni. Memang sengih sampai nak pecah mulut. Maklumlah, keesokannya nak balik rumah kan? Memang feel gila gila doe! Tak sangka. Patutlah setiap kali raya, mesti kat radio ada terpasang lagu ni. Perasan tak? Lirik dia pun memang menusuk kalbu kot. Check this out,

Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata

Nun menghijau gunung ladang dan rimba
Langit nan tinggi bertambah birunya
Deru angin turut sama berlagu
Semuanya bagaikan turut gembira

Balik kampung oh oh...( 3X )
Hati girang
Ho ho... Balik kampung (3X)
Hati girang

Terbayang wajah-wajah yang ku sayang
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati
Menyambut kepulangan ku nanti

Betul kan? Ahh, rindunya hari first balik rumah. Nak repeat cuti sekali lagi boleh? Repeat banyak kali pun takpe. Hehe. Seryes, aku tak nak balik KL!!! :P

No comments :

STALK&FOLLOW