Wednesday, December 15, 2010

The Biggest Loser Asia 2

Nai (right. wearing red tee)
Anda tengok ini rancangan? Best sangat. But my mom always complain, kenapa perlu tengok diorang sedangkan aku tak gemuk. Haha my answer is, "sebab aku tak gemuk la aku nak tengok". Betol tak? But hey, aku tak cakap depan mak aku camtu la~ haishh!

Hari ini (Tuesday 141210), finale!! I was like REALLY excited! Mujur abah tido, kalau tak, dia mesti tengok WWE. HAHA Kenapa excited sangat? Guess what??? Sebab one of the finalist is freaking HANDSOME. He looks exactly different than before! Woahh, amazed. Mahu kenal??

- - Nai - - Raj - - Genghis - -
(The finalists.)
Agak agak yang mana hero? Haha. Yeah, yang paling handsome la. Of course Nai! He's from Thailand. :D Saya sukaa dia. Tapi kan~~ Mr Black Raj yang menang tahu? That evil dont-hate-the-player-but-hate-the-game yang menang. T-T my Naiii.... Sumpah, depress gile bila Nai kalah. Ohh tuhan. Is this real world? I mean, why should bad people win? Huhh tapi apakan daya. Hanya 1kilo!! Kalau Nai turun 64kg, dia akan menang. Tapi...63. Penimbang jahattt! 

Time masih berisi dulu :)
Haha aku dok membebel sorang sorang. Tiba-tiba je rasa nak pergi FB Biggest Loser. WOAH! Penuh kutukan untuk the winner. Haha aku ingatkan aku sorang je anti raj. Bukan anti ape punn. Sebab dia main dengan jahat and banyak muslihat. Yalah, tapi dia menang bukan sebab undian sape sape pun, atas usaha dia sendiri an? But yeah. He got 100k U$ dollar but he got like tons of antis. HAHA Even Nai tak dapat pape, he got millions of Asian fans. Harap-harap dia jadi model. Well, Marion (the host) pun cakap he's a model! Kekeke He shud be!

I could see TWO models here. tehee
Frustration. Please add one more kilo! :(

Tu je untuk tatapan korang ye? Nai~ semoga you tak frust! Keke :)

2 comments :

Vivalavida said...

kentut..haha

i tgk jugak ni..frust!!!ngatkan nai menang..tak sangke plak si raj menang..tp raj mmg nmpk kurus sgt2

Mimi ! said...

kentut? haha bagus2. jarang2 sekali, kita kena la kentut. tak gtu?

Memang frust. haha. tapi yeah, betol tuu. Raj memang patut menang but.. dia punya perangai buat orang benci gilaa. haishhh!

STALK&FOLLOW