Wednesday, March 10, 2010

Lawak Antarabangsa

Aku masih ingat tahun lepas. Aku ada msg kawan aku, Dilah. Isi kandungan msg tu aku lupa la. Hehe tapi aku sesaje je nak melawak ngan dia. Cam panggil, Dilass. (tambah SS dalam perkataan tertentu).

Pastu, dia reply. Msg dia tu aku simpan sampai sekarang. Dilah memang gila. (I mean funny). Aku nak wat lucu tapi ternyata dia lagi lucu. Lepas baca msg tu, aku suka sampai lima-belas-minit-tanpa-henti. Hatdoiii. Nak tau apa yang dia balas?

Arggh, knpa ni?
Sy rse sbb sy sllu mkn ayamas
dn mmkai glg emas..
sy jga sllu prgi ke gemas
utk m'cri m.cik limas..
tbe2 sy t'jmpe OMAS..
sy pon mnjerit ASSSSSSS.

Dia buat aku jadi gila. HAHA apa2 pun, IloveU McD!

p/s: korang tengok berita tak? yang orang mane ntah pukul 3orang budak tadika dengan hammer. woiii! gile ke ape?! cian budak2 tu. gila kot. semoga dia dilaknat tuhan. Huhuu

No comments :

STALK&FOLLOW