Thursday, January 28, 2010

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Saya jumpa Alia. Dah 2 tahun kot tak jumpa. Akhirnyaa~ terubat juga rindu dalam dada. Seryesly, saya suka sangat. tapi kitorang speechless. Cam baru kenal je. HUHUU kat KB Mall tadi kami peluk2 and jerit2 sampai ada kak cashier tu tengok. Heyy, apa masalah lu?

Ibu kitorang nampak tumpang happy sebab anak dia boleh jumpa kawan baek sejak dari dalam perut lagi Alia, en? Happy.

Riwayat kami,

Aku pindah GM time darjah3. Then kitorang sekelas. Saya duduk tepi Alia. Kami ada gado2 tapi tak present continuesly la. HAHA Eh, aku dah lupa la ejaan dia. Tapi kami saling menyayangi dan memahami antara satu sama laen. Ting1, saya ke SMKA tapi homesick terus balik GM kat Alia semula. Agak happy tapi dia pulak yang pindah. Hajatnya nak ikut tapi takut homesick lagi. HAHA w/pon tak jumpa tapi kami berhubung tak pernah putus. Nampak gaya macam akan kekal sampai hari tua. dan tiba2 hari ni saya nampak ibu dia and aku yakin dia akan ada and ASSSSSSSSSSSSSSSS! kami hugging.

Sekian. Maaf kalo ta paham. BUB!

No comments :

STALK&FOLLOW