Tuesday, January 26, 2010

Disturbia,


seryesly, mula2 aku masuk sekolah baru dah boleh masuk asrama. Baru dua malam, tapi aku dah balik. cuba teka kenapa? bio le. staight to the point la. bukan homesick la. buat masa ni tak nangis lagi. tapi sebab ada pelajar histeria. bukan satu, bukan dua, bukan tiga maybe 10 kot. ntah la.

Hari Isnin- malam;
lelaki prep kat kantin. pompuan kat bilik prep ar. tiba2 beberapa pelajar lelaki lari ke arah rumah warden dengan keadaan cemas. kitorang dah fikir pelik. berdebar2 jugak tapi wat cam biasa je. yeah memang betol. sorang laki fom5 histeria. siap keluar suara pompuan agy.

oleh sebab keadaan kalut semacam je. ramai pompuan yang nangis. bagi aku tak perlu nangis la. benda ni normal. tiba2 pompuan pulak kalut semacam. rupanya ada sorang ni histeria jugak. nangis3 & nangis. kami dikehendaki baca yaasin. aku baca je.

tiba2 kalut lagi sebab dengar ada orang menjerit kuat gila. rupanya kak kepada pompuan yang histeria tadi. dia pun histeria jugak. memang sebelum ni kitorang da tau dia lemah semangat. dua beradik semua histeria. malam tu jugak semua pelajar tido dalam satu dorm je. agak panas tapi okok je.

kawan aku siap cakap, mimi, saya bangga ngan awak. nape? sebab awak yang nampak paling relax. HAHA berinci2 hidung aku kembang.
malam tu done.

Selasa - Tengah Hari;
Aku dalam kelas. Matapelajaran bahasa arab. tiba-tiba kitorang dengar orang menjerit pulak. budak2 asrama dah tau. mesti datang balek. tapi ustaz tak bagi tengok. kitorang just belajar. ingatkan sorang je. rupanya majoriti pompuan 5teguh sume kena. patutla lepas sorang, sorang menjerit. ish3

aku tak terfikir nak balik. tapi semua pelajar dalam dorm aku nak balik, so balik je la. and aku nak tukar dorm. ustaz kata dorm kitorang paling kuat. oww, yang tu buat aku runsing. HUHU

Disturbia betol!

3 comments :

Nazatul shima said...

ish..bahayenye..mimi cool gile..klo k.cma kompom balik umh trus dh..isk3..

nuramirahfarzana (bdk ssb) said...

eee! seramnyer...nih yg gabra nk masok asrama(a.k.a. asseramnya)....=(

Mimi ! said...

kak cma,
cool pon, dlm hati debar gile2 ar.

mira,
HAHA kalo pikir mnde tu mmg tkt. tp just fkr, mnde tu normal utk semua asrma. mst brlku pnye. HUHU

STALK&FOLLOW